men hallå what's up

inaktiv och så, beror på främst att mitt sims vägrar att samarbeta. hurra. :))))))
Jag vet inte riktigt vad som är felet? Förmodligen något CC, som krånglar, men ugh vad jobbigt det är att gissa sig fram och behöva plocka ur saker ur packagemapparna. Sitter där som en zombie och bara uuurgh, uuurgh.
Orkar. Inte. Mer. Funka. Bara. Snälla. Help. 
Men jag ska försöka fixa det, för är såå simssugen men simset är mer typ ugh, snälla, rör mig inte. Önska mig lycka till vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej! ------------------------------------------ Stina heter jag och jag är en tjej som älskar The Sims. Här på bloggen kommer du få läsa mycket om det mesta. Allt från nerladdningstips till om mitt spel, från tips och guider till utmaninger. Om du har lust kan du läsa mer om mig här! Kram ♡