Tips på inlägg

Idétorka uppstår ju så lätt eller så bloggar jag en massa, men inte om just det ni vill läsa om. I vilket fall har ni chansen här i detta inlägget att kommentera om vad ni vill se av här på bloggen. Dels som sagt för att ge mig något att blogga om och för att ni ska få läsa det ni vill läsa. Önskeinlägg ungefär.
 
Vill ni veta om något specifikt i spelet? Vill ni ha en guide hur man gör si eller så? Skulle ni vilja att jag har en frågestund, tävling osv. Vad ni vill helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: Zara

Har du sims 4? Om inte måste du skaffa det, de är verkligen bäst!!! (sims fantast också) :) //Zara

Svar: Hade gärna velat ha det, men spelar på Mac så det går inte just nu :(
stinajo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej! ------------------------------------------ Stina heter jag och jag är en tjej som älskar The Sims. Här på bloggen kommer du få läsa mycket om det mesta. Allt från nerladdningstips till om mitt spel, från tips och guider till utmaninger. Om du har lust kan du läsa mer om mig här! Kram ♡