Välkommen till bloggen

Hej!
Stina heter jag och är en 14årig tjej som älskar att läsa, skriva, vara med kompisar, redigera och förstås The Sims!
Har spelet spelet sedan tvåan, när jag var väldigt liten och blev fast direkt! Det jag älskar mest med The Sims är att det knappt finns några gränser. Att det är så obegränsat och att man kan spela hur man vill utan några regler. I spelet älskar jag att skapa simmar och spela i generationer. Älskar att ägna mig åt simography vilket kort sagt är att ta bilder i spelet och redigera dem. Spelar just nu bara The Sims 3, ingen idè att köpa The Sims 4 känner jag då jag inte ens kan spela det eftersom det inte har släppts en version för mac.
Här på bloggen kommer jag skriva mycket om mitt spel och mina simmar jag skapar, men även nyheter kring The sims och nerladdningstips och vad som än faller mig i. Detta är inte första försöket till en blogg utan har blivit så att jag tröttnat och sedan fått lust igen. Och då kändes det rätt för en omstart så det får bli en sådan. Så ja, vissa av er kan ha kikat in för länge sedan innan min omstart men då ska ni veta att nu är jag på g igen! Så jag hoppas du gillar bloggen, kram!  ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej! ------------------------------------------ Stina heter jag och jag är en tjej som älskar The Sims. Här på bloggen kommer du få läsa mycket om det mesta. Allt från nerladdningstips till om mitt spel, från tips och guider till utmaninger. Om du har lust kan du läsa mer om mig här! Kram ♡