Dag 1 – vilka spel har du?

Hej! Hade tänkt att dra igång med fantasims3's 30 dagar utmaning! För er som inte vet går det kort sagt ut på att svara på en fråga (ang. The Sims) varje dag i 30 dagar. Väldigt simpelt och så, men tänkte att det kunde vara kul att läsa så jag kör på!
 
Dagens fråga är som i rubriken: vilka spel har du? 
Installerade har jag: Djurliv, Leva Livet, Universitetsliv, Årstider, Semesterparadis och Drömjobb. Har också Destenitaionsvärlden och Kvällsnöjen också men inte installerade – dom är hos min kusin. Är inte jättesugen på dom expedationerna ändå så det gör mig ingenting :)
Har inga prylpaket utan håller mig till CC istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej! ------------------------------------------ Stina heter jag och jag är en tjej som älskar The Sims. Här på bloggen kommer du få läsa mycket om det mesta. Allt från nerladdningstips till om mitt spel, från tips och guider till utmaninger. Om du har lust kan du läsa mer om mig här! Kram ♡