Dag 2 - vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?

Åh vilken svår fråga! Har jättesvårt för att välja sånt häääär. Men okej topp tre är Leva Livet, Årstider och Drömjobb. Husdjur tycker jag också mycket om men ibland kan jag lacka ur på det. Som tex. när typ fem hästar bara går runt i min trädgård och sådant.
Men jag gillar Leva Livet för jag älskar att spela i generationer med stora familjer och ja – spela ett rätt så verklighetstroget spel. Man får verkligen en känsla av att familjerna blir mer familjer med alla interaktioner och ja, det är bara allmänt kul.
Årstider tycker jag också om för årstider, duh. Bara det gör ju spelet najsare. Till sist Drömjobb som jag också tycker är väldigt kul. Många nya jobb och snygga möbler – Stina gillar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Hej! ------------------------------------------ Stina heter jag och jag är en tjej som älskar The Sims. Här på bloggen kommer du få läsa mycket om det mesta. Allt från nerladdningstips till om mitt spel, från tips och guider till utmaninger. Om du har lust kan du läsa mer om mig här! Kram ♡